Win een Xbox One S + 4 Top Games + 3 Maanden Xbox Live t.w.v. 350 euro

reacties / vragen

Geplaats door Link op 11-06-2018 13:05

Heel recent stond ik bij de media markt in Utrecht The Wall en wou een headset kopen van Razer. Om precies te zijn de 'Kraken Pro v2'. Ik heb de GameIN gebruikt naast de medewerker van de Media Markt en de headset stond in de schappen voor € 89.99 om precies te zijn. In scande de headset in met GameIN app en bleek bij Otto verkocht te worden voor € 75.99. Meda Markt heeft laaste prijs garantie dus een dikke € 14 korting. Dus mijn advies aan iedereen. Download de app 😎

Geplaats door DonJuan op 11-06-2018 13:38

Lees nu op een site dat Microsoft aanbieding heeft tijdens de E3 beurs:

Xbox One X
Prijs: v.a. €449​
Datum: 11 tot en met 24 juni

Xbox One S + FIFA18
Prijs: €199.99
Datum: 11 tot en met 24 juni
 

Geplaats door FinalFantasy op 11-06-2018 13:41

Zo te zien klopt die prijs van die Xbox One X wel. Very Nice @DonJuan hand_thumb_up

 

Geplaats door Krav123 op 11-06-2018 14:24

Bij GooHoo kun je tweedehands Xbox kopen voor een goede prijs als je wat minder te besteden hebt.

Geplaats door lelystadse op 11-06-2018 15:13

MICROSOFT Xbox One S 500 GB + Forza Horizon 3 en Hot Wheels € 189
mediamarkt

Geplaats door _TheGamer_ op 11-06-2018 15:45

@lelystadse bii welke mediamarkt?

Geplaats door NoobAssPlayer op 11-06-2018 18:52

Ik zie de voorbeelden niet (in de app). Is het de bedoeling dat we de aanbiedingen plaatsen in deze comment section?

Geplaats door _TheGamer_ op 11-06-2018 21:28

Reactie plaatsten volstaat @NoobAsPlayer

Geplaats door Zelda op 12-06-2018 14:31

Actie Microsoft Xbox One: Vul je naam je e-mailadres in, koop een xbox met een aankoopwaarde van minimaal 199 euro en ontvang een BOL.com bon van 50 euro!

Aanbieding Link

Voorwaarden: minimale orderwaarde 199 euro

Geplaats door David op 12-06-2018 15:32

Call Of Duty Black Ops 3 gratis te downloaden met PlayStation Plus.
PSN Link

Geplaats door FinalFantasy op 15-06-2018 22:26

Xbox Game Pass 1 € per maand: LINK

Titanfall 2: Ultimate Edition voor maar €6LINK

 

Geplaats door _TheGamer_ op 15-06-2018 22:36

Actie: € 10 korting bij een minimum besteding van € 100 
Kortingscode: 10eurokorting

LINK


Looptijd: t/m 17-06

Geplaats door UC52 op 17-06-2018 19:33

Bloodborne Game of the Year Edition nu voor €24,95 met een PS Plus abonnement in de PS Store.

Geplaats door NoobAssPlayer op 18-06-2018 23:52

Beschouw mijn vorige reactie als niet geplaatst. Dit is pas een aanbieding. Een Nintendo Switch voor €277,09 bij de Makro in Breda (misschien ook andere filialen). Het is een groothandel dus je kunt er enkel kopen met een pasje van een geregistreerd bedrijf (of lenen van iemand die een pas heeft) meer info hier: LINK