Alle Nieuws

De Nieuwe console van Nintendo: Switch is nu verkrijgbaar in de winkels

door _TheGamer_
03-03-2017 21:24
9 Reacties

Trailer: Nintendo Switch - Speel altijd, overal en met iedereen

Nintendo Switch Pagina

Gerelateerde Nieuws

Vergelijk prijzen  Nintendo Switch

Reacties / Vragen (9)

  1. _TheGamer_

    Altijd een grote fan geweest van de Nintendo ik hoop dat Nintendo weer bewijst dat het echt om de gameplay gaat heart. Zelda rulesss swordtarget

    05-03-2017 21:27
  2. UC52

    Gemengde gevoelens over de Switch. Als je naar de hardware kijkt valt er niet bijzonder goeds over te zeggen. Eens kijken wat de game studio's met de Switch allemaal kunnen doen. 

    06-03-2017 09:15
  3. FinalFantasy

    Nintendo richt zich altijd op gameplay en niet zo zeer hardcore gamers. Altijd wel gecharmeerd van Nintendo heart

    06-03-2017 11:21
  4. WatchDogs

    Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje jammer. Natuurlijk gameplay erg belangrijk maar ik zou de nieuwe Zelda nou wel in 4K kwaliteit wel eens zien emoticon_straight_face

    06-03-2017 11:35
  5. DonJuan

    Nintendo richt zich meer op gamers zoals kleine kinderen!! Mario Kart X doet het altijd wel goed in elk leeftijdscategorie. Zij hebben altijd een ander doelgroep dan bijvoorbeeld Playstation, Xbox of de PC gamers. Ik ben het eens met @WatchDogs. Ik zou de Zelda game willen zien in 4K kwaliteit emoticon_grin Net een nieuwe 4K tv gekocht. Dan heeft het tenminste nog nut emoticon_clown HAHHAHAHAHA

    06-03-2017 16:08
  6. Zelda

    WOWWWWW Zelda in 4K kwaliteit... emoticon_cool emoticon_coolheart
    Dat zou nou eens vet zijn.

    06-03-2017 16:11
  7. UC52

    Nintendo moet uit eindelijk een overweging maken. Volgens mij kunnen ze best games op 4k laten draaien, maar dan schiet de prijs van de Switch ook enorm omhoog. Daarnaast vraag ik mij ook af of de games op de Switch wel een 4k beeld nodig hebben? Meestal gaat het om de gameplay en niet de graphics emoticon_wink