Vergelijk prijzen hieronder in het lijst!

GEBRUIKT / 2E HANDSE PRIJZEN
Shop Reviews Levertijd Basis Totaal
Waarborg Bol.com € 32,99 € 32,99 Bekijk

Trailer The Diofield Chronicle Nintendo Switch

Beschrijving The Diofield Chronicle Nintendo Switch

Dt is The DioField Chronicle. Beleef een grimmig en aangrijpend verhaal dat tot leven wordt gewekt met de nieuwste technologie. Het tijdperk der mythes wordt gevolgd door een tijdperk van grote onrust. De wereld der mensen wordt geteisterd door een oorlog die jarenlang blijft voortwoekeren. The DioField Chronicle introduceert het "Real Time Tactical Battle", een nieuw, strategisch diepgaand, real-time vechtsysteem.

Deze nieuwe franchise is ontwikkeld door SQUARE ENIX® in samenwerking met Lancarse Ltd, een team met veel ervaring in het ontwikkelen van strategiespellen. De game biedt unieke personageontwerpen van Taiki (Lord of Vermilion III, IV), concept art van Isamu Kamikokuryo (FINAL FANTASY XII, FINAL FANTASY XIII) en prachtige orkestmuziek van de wereldberoemde componisten Ramin Djawadi en Brandon Campbell, beroemd van hun muziek voor Game of Thrones.

De Announcement Trailer geeft een eerste indruk van het verhaal en het nieuwe, diepgaande strategische gevechtssysteem genaamd ‘Real-Time Tactical Battle’ (RTTB). Spelers beleven het verhaal terwijl ze strijd leveren in verbluffende gevechtsscènes in 'diorama'-stijl. Tijdens deze gevechten moeten spelers de frontlinie in realtime aansturen, essentiële bevelen geven en een verscheidenheid aan vaardigheden, klasses en uitrusting gebruiken om hun vijanden te verslaan.

The DioField Chronicle verplaatst spelers naar een prachtige, unieke wereld met een mix van invloeden uit fantasy, de middeleeuwen en de moderne tijd. Onder stevige grip van de Shaytham-dynastie kent het koninkrijk Alletain, gelegen op DioField Island, al 200 jaar vrede - tot het rijk plots in een tijdperk van onzekerheid wordt geworpen door de opkomst van oorlogszuchtige krachten en moderne magie.

De grond van het koninkrijk Alletain is rijk aan het mineraal Jade, dat wordt gebruikt als basisingrediënt voor magie en tovenarij, waardoor hun eiland door zowel het Empire als de Alliance wordt begeerd. Spelers krijgen het commando over een groep elite huursoldaten die zichzelf "Blue Fox" noemen. Maar zal de naam "Blue Fox" voor de mensen op het eiland hoop of ellende betekenen?

Het verhaal van The DioField Chronicle

Een groep elite huurlingen die zichzelf Blue Fox noemen, werkt zichzelf op uit de vlammen en chaos. Hun lotgevallen en dappere daden zullen nog jarenlang bezongen worden. Maar zal de naam “Blue Fox” uiteindelijk symbool staan voor hoop of de duisterste tragedie?

Met een unieke en prachtige wereld waarin fantasy, middeleeuwse invloeden en moderne invloeden worden gemengd en een even diepgaand als innovatief real-time vechtsysteem.

Kenmerken van The DioField Chronicle

• Diepgaande, strategische en tactische gevechten in real-time